همشهری آنلاین: حمیده برخور و ناهید پورشبانان به یک مدال نقره و یک برنز دیگر دست یافتند.

H.Barkhor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، در رقابت‌های بخش ساندا (مبارزه) زهرا سلحشور موفق شد در مرحله نیمه نهایی بر رقیبی از مصر غلبه کرده و به دیدار پایانی صعود کند. سانداکار 56 کیلوی ایران در دو راند پیاپی بر مریحان محمد به پیروزی رسید.

سلحشور برای رسیدن به این مرحله در نخستین بازی خود در مسابقات جهانی جوانان با نتیجه دو بر صفر بر استفانوا از روسیه به پیروزی رسیده بود.

ماریه قادری‌نژاد موفق شد در مرحله نیمه نهایی برابر مسافا احسان از مصر به برتری رسد. وی در دو راند بر حریفش فائق آمد تا خود را مهیای مبارزه برای مدال طلا کند.

صبا شریفی، ملی‌پوش 60 کیلوی کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر حریفی از مصر قرار گرفت؛ اما نتوانست از سد وی عبور کند. وی در دو راند به هاجر رغب باخت و به مدال برنز بسنده کرد.

حسن شهبازی هم موفق شد در دیداری نزدیک بر حریفی از قزاقستان غلیه کرده و به بازی نیمه نهایی برسد. وی ابتدا یک راند را به حریف واگذار کرد، اما در دو راند پیاپی به پیروزی رسید تا به مرحله بعد صعود کند.

شهبازی باید در مرحله نیمه نهایی 70 کیلوی ساندای جوانان با برنده رقابت ترکمستان و ویتنام بازی کند. وی در مرحله یک هشتم نهایی برابر جاسون فیتونو از اندونزی قرار گرفته و به پیروزی رسیده بود.

اما در بخش تالو، حمیده برخور موفق شد روز یکشنبه (25 مرداد ماه) در فرم تای چی جین جوانان با کسب امتیاز 945 به مدال نقره برسد. عنوان اولی به نماینده ژاپن و سومی به نماینده اندونزی رسید.

وی پیش از این توانسته بود در بخش تای چی چوان نیز به مدال نقره برسد.

ناهید پورشبانان هم بار دیگر سرود ملی ایران را در مسابقات جهانی جوانان طنین‌انداز کرد. وی در فرم نان چوان نوجوانان امتیاز 8.5 را به دست آورد و روی سکوی سومی ایستاد و مدال برنز گرفت. نماینده چین با 9.10 و ویتنام 8.92 عناوین اول و دوم را به نام خود کردند.

پورشبانان توانسته بود دو مدال طلا را نیز به نام خود کند و عملکرد ویژه‌ای در این دوره داشته باشد.

 

کد خبر 253399
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز